Stojanović-Višić, Biljana and Petrović, Vladeta and Jelisavac Trošić, Sanja (2018) Uloga društveno odgovornog poslovanja u liderskoj poziciji Pošte Srbije. In: Conference Proceedings / Third International Scientific Business Conference LIMEN 2017 Leadership & Management: Integrated Politics of Research and Innovations, Belgrade, Serbia December 14, 2017. Association of Economists and Managers of the Balkans:Faculty of Engineering and Management:Modern Business School;Faculty of Business and Management Science:Faculty of Business Management and Informatics;Business Academy Smilevski;Institute of Management, Belgrade; Novo Mesto; Skopje; Bitola, pp. 620-631. ISBN 978-86-80194-09-7
Text
388888466-zbornik-limen-2017-final-version-645-656.pdf - Published Version Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (455kB) |
Abstract
Prihvatanjem društveno odgovornog poslovanja i informisanjem okruženja o tome, kroz različite vidove promocije, kompanija počinje da se razlikuje od konkurencije, što joj može omogućiti veću lojalnost kupaca, povećanje prodaje/korišćenja njenih proizvoda/usluga, kao i ostvarenje liderske pozicije na tržištu. Kakva je uloga društveno odgovornog poslovanja u ostvarenju liderske pozicije predstaviće se na primeru ispitivanja percepcije korisnika usluga Pošte Srbije o njenom društveno odgovornom poslovanju.
Item Type: | Book Chapter |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | društveno odgovorno poslovanje, percepcija korisnika, Pošta Srbije |
Depositing User: | Ana Vukićević |
Date Deposited: | 12 Apr 2020 12:04 |
Last Modified: | 10 Oct 2023 10:13 |
URI: | http://repozitorijum.diplomacy.bg.ac.rs/id/eprint/483 |
Actions (login required)
View Item |