Kordić, Boris and Stanarević, Svetlana and Lipovac, Milan and Šekarić, Nevena (2018) Različiti aspekti uvođenja i primene video-nadzora u srednjim školama u Beogradu. In: Bezbednost u obrazovno-vaspitnim ustanovama i video-nadzor. Fakultet za bezbednost, Beograd, pp. 146-163. ISBN 978-86-80144-23-8
Text
4_Različiti aspekti uvođenja i primene video nadzora u srednjim školama u Beogradu.pdf - Published Version Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (217kB) |
Abstract
Situacionu prevenciju je moguće odrediti kao set mera kojima se deluje na sredinske uslove sa ciljem preveniranja, odnosno eliminisanja uslova koji pogoduju izvršenju različitih delikata, čak i krivičnih dela, kao i drugih neželjenih događaja. Jedna od mera situacione prevencije odnosi se na mere uvođenja i primene video-nadzora. U ovom radu akcenat je stavljen upravo na uvođenje i primenu video-nadzora u beogradskim srednjim školama, odnosno na pravni, organizacioni, kadrovski, tehnički i fi nansijski aspekt, pa je ovo istraživanje usmereno na utvrđivanje faktičkog stanja video-nadzora, odnosno da se utvrdi način na koji je video-nadzor uveden u škole, kako i kakva je praksa primene video-nadzora u srednjim školama na teritoriji Beograda. Očekuje se da dobijeni nalazi mogu poslužiti i za objašnjenje određenih procedura koje su najčešće korišćene u beogradskim srednjim školama, ali i da mogu imati i praktičnu primenu u smislu kompariranja postojećih iskustava i prenošenja pozitivne prakse, ali pre svega kao presek postojećeg stanja i polazna osnova za unapređenje sadašnjeg nivoa primene video-nadzora kao mere situacione prevencije u obrazovno-vaspitnim ustanovama u Beogradu.
Item Type: | Book Chapter |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | mere situacione prevencije, video-nadzor, srednje škole, Beograd |
Depositing User: | Ana Vukićević |
Date Deposited: | 26 Mar 2019 07:38 |
Last Modified: | 11 Oct 2023 09:08 |
URI: | http://repozitorijum.diplomacy.bg.ac.rs/id/eprint/102 |
Actions (login required)
View Item |