Usvajanje generičkih globalnih poslovnih strategija – marketing aspekt

Vrcelj, Nikolina and Jurčić, Ana and Zakić, Katarina (2013) Usvajanje generičkih globalnih poslovnih strategija – marketing aspekt. Anali poslovne ekonomije, V (9). pp. 292-300. ISSN 2303-498X

[img] Text
09-Anali-poslovne-ekonomije-302-310.pdf - Published Version
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (212kB)

Abstract

Postoje različiti putevi koji vode ka globalizaciji, pa tako i brojne opcije za menadžment kada kreće putem globalizacije. Izbor prave i odgovarajuće globalne strategije je upravo jedan od najvažnijih izazova koji se stavlja pred svaki posao ili preduzeće. U predmetnom radu dat je pregled globalnih strategija proizvoda, strategija globalne komunikacije, opcija za prilagođavanje generičke globalne strategije, aspekti kreiranja generičkih globalnih strategija, te njihove prednosti i nedostaci.

Item Type: Journal Article
Uncontrolled Keywords: strategije, globalne, generičke, poslovne, marketing
Depositing User: Ana Vukićević
Date Deposited: 01 Sep 2019 14:05
Last Modified: 11 Oct 2023 12:18
URI: http://repozitorijum.diplomacy.bg.ac.rs/id/eprint/245

Actions (login required)

View Item View Item