Vrcelj, Nikolina and Jurčić, Ana and Zakić, Katarina (2013) Usvajanje generičkih globalnih poslovnih strategija – marketing aspekt. Anali poslovne ekonomije, V (9). pp. 292-300. ISSN 2303-498X
Text
09-Anali-poslovne-ekonomije-302-310.pdf - Published Version Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (212kB) |
Abstract
Postoje različiti putevi koji vode ka globalizaciji, pa tako i brojne opcije za menadžment kada kreće putem globalizacije. Izbor prave i odgovarajuće globalne strategije je upravo jedan od najvažnijih izazova koji se stavlja pred svaki posao ili preduzeće. U predmetnom radu dat je pregled globalnih strategija proizvoda, strategija globalne komunikacije, opcija za prilagođavanje generičke globalne strategije, aspekti kreiranja generičkih globalnih strategija, te njihove prednosti i nedostaci.
Item Type: | Journal Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | strategije, globalne, generičke, poslovne, marketing |
Depositing User: | Ana Vukićević |
Date Deposited: | 01 Sep 2019 14:05 |
Last Modified: | 11 Oct 2023 12:18 |
URI: | http://repozitorijum.diplomacy.bg.ac.rs/id/eprint/245 |
Actions (login required)
View Item |